وقتی نوبت به انتخاب یخچال می رسد، گزینه های بسیار متنوعی پیش رو داریم. از ساده ترین امکانات مثل آب سرد کن و یخ ساز گرفته تا صفحه نمایش هوشمند لمسی. با خواندن راهنمای خرید یخچال فریزر می توانید یخچالی متناسب با فضای آشپزخانه و نیاز خود تهیه کنید. برای خرید یخچال فاکتورهایی نظیر سایز یا ابعاد یخچال فریزر مورد نظر، گنجایش، رتبه مصرف انرژی و سبک زندگی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یخچال چه اندازه ای بخریم؟

یخچال فریزر چه اندازه ای بخرم

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید مکانی است که برای قرار گیری یخچال در نظر گرفته اید. اگرچه می توان یخچال را در خارج از آشپزخانه هم قرار داد ولی بهتر است مکان انتخابی شما داخل آشپزخانه باشد. همه ابعاد مکان انتخابی را به دقت اندازه گیری کنید. همه ی اندازه ها شامل طول و عرض و عمق بسیار مهم است. عمق استاندارد یخچال فریزر با توجه به عمق کابینت 61 سانتی متر است ولی برخی از یخچال فریزر ها دارای 15 سانتی متر عمق بیشتر نسبت به مدل های استاندارد می باشد. بهتر است یخچال شما چند سانتی متر کوچکتر از مکان درنظر گرفته شده باشد تا گردش هوا به خوبی انجام شود.

نکته ی مهم دیگری که نباید فراموش کنید درب ورودی ساختمان، منزل و آشپزخانه است. بخصوص ورودی آشپزخانه که احتمال عدم تطبیق آن با انواع ابعاد یخچال وجود دارد.

توجه داشته باشید که درب یخچال باید به راحتی باز و بسته شود و با دیوار و یا سایر وسایل آشپزخانه برخورد نداشته باشد.

در صورتی که قصد دارید برای محل کار خود یخچال تهیه کنید بسته به میزان استفاده خود می توانید از یخچال های کوچک که به آن ها یخچال هتلی گفته می شود، استفاده کنید.

سبک زندگی شما چگونه است؟

فروش عمده یخچال فریزر در اصفهان

اگر شما خانه دار و صاحب فرزند هستید معمولا عادت دارید مدام یخچال و فریزر خود را پراز مواد غذایی کنید، ما یخچال فریزر ساید بای ساید را به شما پیشنهاد می کنیم. در صورتی که قصد خرید جهیزیه دارید بهتر است به فکر تهیه یک یخچال فریزر باشید کمبی و جمع و جور باشید.

اگر عادت دارید مدام به سراغ یخچال بروید و درب آن را باز و بسته کنید، لولای درب یخچال دچار چالش بیشتری نسبت به سایر قطعات است، پس توصیه میکنیم از یخچالی استفاده کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

انواع یخچال فریزر

اگر دوست دارید با پر طرفدارترین مدل های یخچال (انواع یخچال فریزر)، موجود در بازار آشنا شوید ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال فریزر را از دست ندهید. عموما یخچال ها با این اسامی در بازار شناخته می شود: یخچال فریزر کمبی ( فریزر بالا یا فریزر پایین )، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال هتلی, یخچال تک درب، فریزر تک درب و …

یخچال فریزر کمبی

عمده فروشی انواع یخچال فریزر کمبی

یخچال فریزرهای محبوبی که یکی از پرطرفدار ترین مدل های موجود در بازار است و انتظار هر خانواده ای را برطرف می کند. درب این مدل یخچال ها به صورت افقی باز می شود و معمولا اندازه یخچال از فریزر بزرگ تر است. مدل های اولیه به صورت فریزر بالا طراحی و استفاده شد. ولی به علت دسترسی سخت تر به فریزر به خصوص برای افراد کوتاه قامت و همینطور خم شدن مداوم برای برداشتن مواد غذای از طبقات زیرین یخچال، مدل فریزر پایین نیز به بازار عرضه شد و مورد استقبال بیشتری نسبت به مدل فریزر بالا قرار گرفت. به مرور زمان امکاناتی نظیر آب سرد کن، یخساز،  قفل کودک، کشو و صفحه نمایش نیز به این یخچال فریزرها اضافه شد.

یخچال فریزر ساید بای ساید

مدل پیشرفته تر یخچال ها که نسبت به یخچال فریزرهای کمبی جا دار تر است و نسبت آن امکانات بیشتری دارد. این یخچال فریزر به صورت بهم چسبیده است. درب این یخچال ها به صورت عمودی باز می شود. کمپانی های مختلف در سراسر جهان سعی دارند با اضافه کردن آپشن های جدیدتر به یخچال فریزر ساید بای ساید گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند. امکاناتی نظیر آب سرد کن و یخ ساز متصل به لوله کشی، طبقات تعبیه شده در درب یخچال، نمایشگر، جنس و طراحی خاص بدنه و طبقات داخلی از جمله مواردی است که خریداران را به تهیه این نوع یخچال فریزر ترغیب می کند.

یخچال فریزر دوقلو

شاید این یخچال و فریزر در نگاه اول شبیه به یخچال فریزر ساید بای ساید باشد، ولی ما می خواهیم تفاوت یخچال فریزر دوقلو با ساید بای ساید را بررسی کنیم. یخچال و فریزر دو قلو به صورت کاملا جداگانه و مستقل نیز می توان از آن ها استفاده کرد یعنی کنار هم قرار گرفتن آن ها ضروری نیست، ولی یخچال و فریزر سایدبای ساید کاملا بهم چسبیده اند و جداکردن آن ها ممکن نیست. اگر مجبورید برخلاف کمبود فضا یخچال و فریزر جاداری تهیه کنید، نوع دوقلوی این یخچال فریزر گزینه ی مناسبی برای شماست. خوشبختانه این نوع یخچال فریزر هم از آپشن های نامحدودی برخوردار است.

یخچال هتلی یا یخچال کوچک

عمده فروشی انواع یخچال هتلی

این یخچال ها همانطور که از اسمشان مشخص است گزینه مناسبی برای هتل ها می باشد. یخچال های مینی با توجه به ابعادی که دارند دارای طبقات و گنجایش کمتری نسبت به سایر مدل ها می باشند. مکان هایی که می توان در آن ها از یخچال هتلی استفاده نمود محل کار، سوییت و خوابگاه و یا اتاق خواب می باشد.

دعوت به همکاری

فروشگاه اینترنتی خانه ی تو مرجع عمده فروشی لوازم خانگی، از فروشندگان محترمی که تمایل به همکاری با ما را دارند دعوت به همکاری می نماید.

یخچال یا فریزر تک

عمده فروشی انواع یخچال و فریزر تک درب

لولای درب یخچال تک درب یا فریزر تک درب، در سمت راست دستگاه تعبیه شده است. ( بر خلاف یخچال فریزر دوقلو که درب فریزر از سمت راست باز میشود)

اهمیت میزان مصرف انرژی در یخچال

چرا برچسب مصرف انرژی مهم است؟

یخچال و فریزر دستگاهی است که همیشه در بیست و چهار ساعت شبانه روز متصل به برق است، پس میزان مصرف انرژی در این دستگاه بسیار مهم است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رقابت بین سازندگان باعث شده است کم مصرف ترین و در عین حال قدرمندترین موتور ها برای یخچال و فریزرها ساخته شود و خیال مصرف کننده از این بابت راحت است.

خوشبختانه کمپانی های تولید کننده یخچال و فریزر در کشورمان هم با رعایت بالاترین استانداردها قادر به تولید یخچال فریزرهای کم مصرف و قابل رقابت با مدل های خارجی هستند.

برچسب مصرف انرژی یخچال فریزر

امیدواریم در انتهای خواندن راهنمای خرید یخچال فریزر بتوانید بهترین تصمیم را برای خریدن یخچال فریزر مناسب با سبک زندگی خود گرفته باشید.

عمده فروشی لوازم خانگی

فروشگاه عمده لوازم خانگی خانه ی تو مفتخر است مدل های مختلف یخچال فریزر الکترواستیل و انواع مدل یخچال فریزر ایران شرق را به فروشندگان لوازم خانگی در سراسر کشور عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه