برای خرید ماشین لباسشویی با برند ها و مدل های متنوعی روبرو هستیم و با وجود این همه تنوع با این سوال مواجه می شویم که چه نوع ماشین لباسشویی بخریم؟ برای پاسخ به این سوال باید چند فاکتور را بررسی کنیم و اولین مساله سبک زندگی مان می باشد. با خواندن مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی خوب، می توانید ماشین لباسشویی ایده آل خود را انتخاب کنید.

چه ماشین لباسشویی مناسب سبک زندگی من است؟

اولین نکته این است که بدانیم در روز چقدر با شستشوی لباس سر و کا ر داریم. توجه به جمعیت خانواده و تعداد دفعات استفاده به صورت هفتگی و اینکه در هر بار شستشو حجم البسه چقدر است، از جمله نکاتی است که بهتر است قبل از خرید ماشین لباسشویی جدید به آن ها توجه کنیم.

بعد از آن باید به سراغ نکات مهم تر و صد البته تخصصی تر برویم. ماشین لباسشویی چند کیلویی ایده آل شماست؟  با دانستن این نکات اکنون می دانیم چه نوع ماشین لباسشویی بخریم و اینکه از بین ماشین لباسشویی 7 کیلویی، 8 کیلویی و یا 9 و 10 و 12 کیلویی کدام یک مناسب زندگی روزمره ی ماست.

ماشین لباسشویی مناسب کدام است

انواع ماشین لباسشویی

فروشگاه اینترنتی ماشین لباسشویی

برای انتخاب نوع ماشین لباسشویی از آن دست مسائلی است که بهتر است نظر کارشناسان و مصرف کنندگان را جویا شویم. اطلاعات جالبی وجود دارد که ممکن است نظر شما را در انتخاب آن کاملا تغییر دهد. قبل از آن بهتر است با پراستفاده ترین نوع ماشین های لباسشویی آشنا شویم. اگر دائم در حال مسافرت یا جابجایی هستید بهتر است نسبت انتخاب خود بیشتر دقت کنید.

ماشین لباسشویی مینی واش، ماشین لباسشویی تک شو، ماشین لباسشویی دوقلو و ماشین لباسشویی اتوماتیک.

ماشین لباسشویی درب از جلو: ماشین لباسشویی اتوماتیک که درب آن در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی درب از بالا: ماشین لباسشویی مینی واش، ماشین لباسشویی تک شو، ماشین لباسشویی دوقلو همگی به صورت درب از بالا هستند.

نظر مردم درباره ماشین لباسشویی درب از بالا

پس از بررسی نظرات مردم در مورد ماشین های لباسشویی درب از بالا به نتایج جالبی رسیدیم. از نظر شستشو و تمیز کنندگی ماشین های درب از بالا، اکثر مردم بسیار راضی به نظر می رسند. جالب است بدانید برخی از آن ها که تجربه کار با ماشین اتوماتیک را داشته اند معتقدند قابلیت تمیز کنندگی البسه در لباسشویی دوقلو به مراتب بیشتر و بهتر از ماشین اتوماتیک است.

در این شرایط سخت اقتصادی که قیمت لوازم خانگی رو به افزایش است، ماشین لباسشویی درب از بالا طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است. به هر حال قیمت مناسب، فاکتوری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

برای شستشوی لباس نوزاد و یا لباس زیر انتخاب مینی واش یک گزینه بسیار عالی می باشد. این ماشین ها مناسب شستشوی لباس های کم حجم است و در نهایت البسه تمیزی را به شما تحویل می دهد.

انواع ماشین لباسشویی دوقلو

نظر مردم راجع به ماشین لباسشویی اتوماتیک

ماشین های اتوماتیک علی رغم قیمت بالایی که دارند همواره طرفداران پر و پا قرصی داشته اند. با توجه به مطالعه نظرات مردم به این نتیجه می رسیم که داشتن تنوع برنامه های شستشو یکی از مواردی است که طرفداران بسیار زیادی بین مصرف کنندگان دارد.

از دیگر موارد مهم که برتری قابل توجهی نسبت به سایر ماشین ها دارد، مصرف بسیار پایین آب و برق است همین نکات باعث مهم باعث محبوبیت این محصول شده است.

دیگر ویژگی های ماشین اتومات که می توان به آن اشاره کرد: سر و صدای بسیار کم، لرزش کم، تعیین زمان شستشو و داشتن ظاهر و آب و رنگ زیبا و جذاب.

ولی با همه این اوصاف می توان گفت قیمت سرسام آور این محصول قابل چشم پوشی نیست.

ماشین لباسشویی عروس

تنوع برنامه های شستشو

کمپانی های سازنده لوازم خانگی با توجه به نیاز مصرف کنندگان، برنامه های متنوعی به ماشین های لباسشویی اضافه کرده اند. در ماشین لباسشویی اتوماتیک این برنامه ها به مراتب بیشتر است. برای مثال اگر برای شستن لباس وقت زیادی ندارید می توانید از برنامه شستشوی سریع استفاده کنید.

توضیحات صفحه نمایش، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، شستشوی مخصوص لباس کودک، فناوری حباب ساز، تاخیر در زمان شستشو، قابلیت تنظیم دمای آب، قابلیت تنظیم سرعت خشک کن، برنامه شستشوی البسه نخی و کتان، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی، برنامه شستشوی حجیم و ضخیم، برنامه شستشوی لباس های رنگی، برنامه شستشوی لباس های رنگی و سایر ویژگی ها.

در ماشین لباسشویی های درب از بالا که به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده اند برنامه های کمتر ولی کاربردی تری گنجانده شده است.سیستم شستشوی آبشاری، فناوری پروانه حباب ساز، پرزگیر، هدایت گر آب، فیلتر ورودی آب و قابلیت تنظیم زمان از جمله ویژگی های در نظر گرفته شده برای این ماشین ها می باشد.

شستشو با ماشین لباسشویی از نظر شرعی

بسیاری بر این باورند که شستشو با ماشین های نیمه اتوماتیک از نظر شرعی قابل قبول است و شستشو با ماشین های اتوماتیک را به منزله ی پاک بودن شرعی البسه نمی دانند. خوب است نظر مراجع عظام تقلید در مورد شستشوی لباس با ماشین های لباسشویی را مطالعه کنیم و برای داشتن یک ماشین لباسشویی، ویژگی های آن را از همه زوایا را بررسی نماییم.

کدام برند ماشین لباسشویی

قیمت انواع ماشین لباسشویی

کمپانی های بسیاری در سراسر جهان مشغول به تولید انواع ماشین لباسشویی می باشند که از جمله آن ها می توان به برند های بوش، سامسونگ، الجی، هایسنس، بکو، ایندزیت و … اشاره کرد. این برندها در سراسر جهان طرفداران و منتقدان سرسختی دارند.

بسیار باعث افتخار است که بگوییم در کشور عزیزمان ایران نیز شرکت های سازنده لوازم خانگی و به خصوص ماشین لباسشویی پا به پای برندهای خارجی مشغول رقابت هستند و جای خود را در بازار داخلی پیدا کرده اند. از جمله برندهای معتبر و نام آشنای داخلی می توان به ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟

عکس ماشین لباسشویی و لباس

همه ما کم و بیش تجربه استفاده از محصولات واردتی و خارجی را داشته ایم. صادقانه بگویم اگر از برندهای معتبر خارجی استفاده کرده باشید به کیفیت بالای این محصولات پی برده ایم.

ممکن است به واسطه بالا رفتن قیمت ارز نیم نگاهی به استفاده از کالای ایرانی داشته باشیم، مطمئنا تولید کننده ی داخلی قدر مصرف کنندگانی که به آن ها اعتماد کرده اند را به خوبی می داند و محصولاتی باکیفیت و درخور شان هموطنان عزیز به آن ها عرضه مینماید.

بد نیست بدانید طبق نظرسنجی های ثبت شده توسط مصرف کنندگان، محصولات ایرانی کیفیت بسیار خوبی دارند که درصد بالایی از آن ها رضایت خود را اعلام نموده اند. دیگر موضوع مهم، هزینه و پولی است که بابت یک کالا پرداخت می کنیم. ماشین لباسشویی ایرانی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات مشابه خارجی هستند و از گارانتی مطمئنی نیز برخوردارند.

استفاده بهینه از ماشین لباسشویی

عکس ماشین لباسشویی و تعمیرکار

نگهداری از ماشین لباسشویی ارتباط مستقیمی با عمر بازدهی آن دارد. اگر شما از به روزترین ماشین لباسشویی هم استفاده کنید ولی در مراقبت از آن دقت نکنید مطمئنا با دردسر مواجه خواهید شد.

اگر موقع شستشو ماشین لباسشویی شما صدای زیاد و غیرطبیعی دارد یا به خوبی نمیچرخد و یا اینکه خشک کن آن مانند گذشته لباس ها را خشک نمی کند و یا از زیر ماشین لباسشویی تان آب خارج می شود، قبل از آسیب رسیدن به موتور ماشین لباسشویی حتما از تعمیرکاران مجاز کمک بگیرد.

برای دانستن نکاتی از قبیل چه مقدار پودر استفاده کنیم و موارد مشابه دفترچه راهنمای آن را مطالعه فرمایید و یا به صورت تلفنی از نمایندگی های مجاز آن سوال نمایید.

ممکن نکات دیگری نیز برای دانستن اینکه بدانیم چه نوع ماشین لباسشویی بخریم نیز وجود داشته باشد، پس از شما میخواهیم از طریق پیام نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کلام آخر

اگر تصمیم به خرید ماشین لباسشویی خاصی گرفته اید و در مورد آن تحقیقات لازم را انجام داده اید، تحت تاثیر تعریف و تمجید سایر مدل ها قرار نگیرید و با خیالی آسوده کالای خود را تهیه نمایید. انواع و اقسام ماشین های لباسشویی با قیمت های متفاوت وجود دارد، که مردم با درآمدهای مختلف می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. به این ترتیب لازم نیست به خاطر تبلیغات، خود را به دردسر بیندازید.

امیدواریم با خواندن راهنمای خرید ماشین لباسشویی خوب، بتوانید بهترین انتخاب در خرید ماشین لباسشویی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه